Snart jul!

En jobbvecka kvar!
 
Och otroligt mycket som snurrar i skallen och mycket som måste göras.
Ska försöka få igång bloggen lite halvers igen, mest för min egen skull för att få ner mina tankar och... vänta nu, det här känner jag igen. Nog har jag väl uttryckt det här förut, att försöka få igång bloggen igen. Det har gått ungefär som jag brukar uttrycka till några av mina kära "barn" som tar lång tid på sig: "Nu har ni klivit i superlim igen!" Då skriker de bara Nähä! och så springer de och skrattar. Härliga ungar! Jaja, jag ska verkligen försöka iaf.
 
Just ja, jag måste ju berätta om konserten vi hade med.. nej, den förtjänar ett eget inlägg, så det kommer!
 
Imorgon ska jag försöka ta mig ut och orka köpa lite julklappar. Torsdag och fredag den här veckan har varit lite "mind over body", egentligen borde jag kanske varit hemma hela veckan och vilat, men hur kul är det?! =) Jag och syster yster ska köpa julklappar tillsammans och sen mysa och äta middag och så, härligt!!
 
Sådär, nu är vi igång!!
 
Julhälsningar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0