Tråkigt!!

Nu blir det ett riktigt tråk-inlägg!
Ligger här och är sjuk, och vill bli frisk nu nu nu!!

I morgon ska jag ju på kursdag, "Integrerade elever med hörselnedsättning", och
det kommer ju bli så roligt!

Känner mig som Madicken ungefär, när hon inte kunde åka på utflykt för att hon hoppade
från taket med ett paraply och fick hjärnskakning. Missa något utöver det vanliga är jag inte
alls sugen på!!

Dessutom har vi kvällsmöte i morgon, då vi skulle bli bjudna på middag. Nä, det här duger inte!!
Dags att krya på sig! Ska nog sätta igång ett H.P.-maraton, hjälper inte det så vet jag inte vad jag ska ta till..
Har redan sett Skönheten och Odjuret =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara sätta på Rent då :) Va kul att du bloggar igen!!! Kram

2011-09-26 @ 21:29:02
URL: http://hundtandkram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0