Friskt vågar hälften vunnet???

Igår försökte jag alltså tänka mig och intala mig frisk, eftersom jag skulle på en jätteintressant kurs idag.
Så jag klev upp idag, tänkte två sekunder att jag borde vara hemma idag och imorgon, men sköt genast undan tankarna.
Tog på mig kläder som matchade nagellacket jag målade igår, sminkade mig och tog duktigt på både mössa och vantar och gick ner till bussen.
Började ganska på en gång må lite illa, som jag alltid gör när jag är sjuk, men åkte duktigt till stadshuset och var
peppad på kurs. Men ack, vad jag bedrog mig.
Klarade en timme, sen var det bara att åka hem och dra en filt över kroppen igen. Snopet värre!
Nu hoppas jag bara att jag lyckas bli frisk tills på torsdag!

Håll en tumme för mig!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0