Det är svårt..

..att producera något som är roligt att läsa när man bara ligger i soffan och varvar tv:n med filmer.
Idag såg jag "Fucking Åmål", den är ändå rätt kul:

"Jag trodde du var kär i den där italienaren"
"Men ååå.. det var ju igår!!"

Annars idag så har jag dekorerat naglarna med pärlor och sånt. Jag gillar såna där småsaker.
Igår när jag hade lillasyster på besök så gjorde jag ett armband åt henne, med berlocken jag
köpte när jag var i Malmö på Dövas dag. Berlocken var tecknet för syskon/bror/syster. Blev
rätt bra måste jag säga, har gjort ett likadant åt mig själv.

Klädde också på mig och släpade mig ner till vägen, för att sen åka en busshållplats, handla och
åka en busshållplats tillbaka. Tog hyfsat på orken, men var nog bra att få lite luft och rörelse.

Imorgon ska jag till Luleå. Om jag orkar, vill säga..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna Ö

Krya på dig!!

2011-09-29 @ 21:19:25
Postat av: Anna

Tack Anna!! =) Roligt att se att du läser bloggen!

2011-09-29 @ 23:30:47
URL: http://sagoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0