I väntan på julen..

..har jag idag köpt min första julklapp!
Jag och svågern for förbi och köpte en julklapp till världens bästa pappa, när vi hade lämnat av honom på bussgaraget efter en supertrevlig lunch!

Pappa körde turen till Umeå idag, och vi plockade upp honom klockan elva, och körde tillbaka honom halv två. En kort mysstund med pappa, syster och svåger. Sen blev svåger exalterad när vi var på shoppingrunda (jag kan ju inte säga var vi var eftersom jag köpte julklappen där), men han var mycket nöjd.

Jag vill att det ska vara jul NU! Längtar så mycket, jag kommer hinna köpa ihjäl mig.. drunkna i julklappar. Nej då, så illa blir det nog inte. Men det är ju så roligt!!!

Håll en tumme för mig imorgon, för då ska jag tillbaka till jobbet. Hoppas jag orkar!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0