Here we go again???

Ursäkta om jag tjatar om att jag är sjuk. Men det är det mitt liv kretsar kring just nu.

Idag har jag klivit in på min fjärde vecka som förkyld/sjuk, och har varit hos läkaren. Har tagit näsprov, halsprov, crp och blodvärde. De skulle även ta syresättningsförmåga (eller vad det nu heter), men det gick inte för någon hade tappat bort maskinen. Great!

Jag är lite orolig. Är så himla trött, matt och andfådd. Dessutom gör det som ont när jag andas.
Känner igen det, och jag hoppas hoppas hoppas hoppas att jag har fel. För jag vill verkligen inte ha lunginflammation igen.

Får höra hur jag ska göra i morgon. Är iaf sjukskriven hela veckan.

Håll en tumme för mig!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nej, håller tummen hårt!! Bara de inte blir lunginflamation...som tröst kan jag säga att halva min förskola är sjuka (dock är ju inte alla hemma, som vanligt i förskolans underbara värld) och snorar, hostar och febrar så med lite tur är de ett ilsket virus som bor hos dej med. Kramkram

2011-10-03 @ 22:18:23
URL: http://Hundtandkram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0