En överrenskommelse

Jag och fina Sofia gjorde en överrenskommelse igår. Vi ska ge varandra ämnen att blogga om. Ett per dag. Så i framtiden kommer det att bli inlägg varje dag. Ibland korta, ibland långa, men dock inlägg.

Idag är jag jättetrött och sjuk. Jag skulle på mysmiddag idag med alla tjejerna. Knytkalas med massor med god mat. Jag önskar att jag var kärnfrisk och superpigg!

Som tur var hann jag träffa Sofia igår.

Var på middag med Sofia, Andreas, Cecilia och Nils. Grymt trevligt och gott!
Fick dock vänta på bussen i 40 minuter för att ta mig ner på stan, inte ok!
Men det var värt det! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är det bara att blogga loss, en rubrik per dag va :) Kraaaam Gullis

2010-11-29 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0