Vilken helg!

Den här helgen har varit helt underbar. Inte så det har hänt något alldeles speciellt. Bara varit en härlig helg!

I fredags fick jag besök av Stephan, vi såg "På spåret" och "Skavlan". Fick några vuxenpoäng på köpet kändes det som. Han är ju grym Skavlan. Gäster var Christer Sjögren och Thorsten Flinck som tydligen håller på med något projekt tillsammans, sjukt konstigt, Kat von D, Marit Bjoergen och Al Gore. Som Stephan sa så har han (Skavlan) alltid någon som drar ner stämningen. I det här programmet var det Al Gore. Marit Bjoergen är sjukt vältränad!!
Och Kat von D är sjukt snygg. Och Thorsten Flinck är sjukt konstig.

Igår på dagen storstädade jag. Och så menar jag verkligen storstädade!!
Jag drog fram möbler, torkade lister, skurade, dammtorkade överallt, och lite annat smått och gott. Det blev hur som helst väldigt rent!! Kändes bra!

Igår kväll var Nina och Elin här. Jättemysigt. Först hjälpte Nina mig att skotta parkeringen. Jag vet inte vad jag ska göra med den, är alltid rädd att köra fast. Känns som ett lotto om den ska komma in eller ut. Och det hjälpte inte särskilt mkt att skotta heller. Måste nog spetta bort isen. Är rädd att få ryggskott också, som jag fick sist.
Vi satt och babblade frampå småtimmarna kändes det som. Trevligt!!

Idag har jag inte gjort ngt vettigt, men ikväll var jag och hälsade på Micke. Var sjukt länge sen jag träffade honom. Bara få prata och skratta och ta det lugnt. Härligt!

Känns som att jag har gjort en del i helgen, men även som att jag inte har stressat utan har hunnit med mkt och även mig själv.

Nöjd!

Och nu har jag lov också.
Och ska till Stockholm på tisdag.

Sjukt nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0