Stockholm

Vilka tre härliga dagar det har varit!

Det mesta av dagarna har spenderats på stan, och tom. utanför drottninggatan och gallerian. Värsta grejen. Idag har vi varit till ikea, kändes helt galet att bara dra dit sådär, mitt på dagen.

Mina inköp:
- Vårjacka
- Sjal
- Skor
- Doftljus
- Servetter

Inte överdrivet mycket kan jag ändå tycka.
Såg dock en tavla som jag vill vill vill ha!
På bolagret, men jag fick inte med den på flyget. Vet inte hur jag ska lösa det, men det måste gå att lösa!

Kände mig sjukt världsvan när jag åkte tunnelbana själv till hotellet! Sen gick jag fel och världsvanheten la sig.

Har hänt diverse olika roliga saker, skriver om dem i morgon eller nåt, är så sjukt trött nu, måste sova!

Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0