Kaboom!!

Jag och Erica var ut i lördags. Jätteroligt, vi tjattrade, körde singstar, lagade simpel men god mat och skrattade en massa innan vi gick ut.

Till skillnad från hur jag alltid brukar göra eftersom jag har trevligt är att skjuta upp utgången så mycket att jag ibland inte kommer in, så for vi ut rätt tidigt. Först bokade vi en taxi till halv elva, men sen insåg vi att det går ju faktiskt en buss halv elva, så vi avbokade.

Vi gick på rex, helt ok, men jag har kommit fram till att schlager är nog min grej. Eller rock. Men jag gillar nog inte att dansa till musik där jag känner igen var tionde låt. Så vi var mest på dansgolvet längst ner. Men det var inte så mycket folk, åtminstone inte så länge vi var där. Vi var inte där så länge som vi egentligen inte hade velat vara.
Jag fick nämligen en knuff/tappning eller vad jag nu ska kalla det. Hur som helst så ramlade jag. Försökte ta tag i Erica och tog alltså inte emot mig när jag ramlade. Resulterade i en ordentlig smäll i huvudet och en sjukt blå axel.

Men vi hade annars jättetrevligt!
Tog med oss mat och åkte hem till mig, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0