Ensamtid

Klassen bestämde igår att vi skulle vara hos Regina ikväll och laga mat.

Men jag är alltid jättetrött på fredagar, dessutom hade jag tvättberg som inte gick att skjuta undan och husdjur (dammråttor). Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Sjukt skönt.

Jag har tvättat. Hade ett litet missöde dock, när jag kom ner efter en timme och att maskinen har blivit färdig så är det vatten över hela golvet!! Avloppet bakom tvättmaskinerna var nog i princip igenstockade så jag fick ringa något journummer och felanmäla. Men jag blev inte av med mitt goda humör av det!

Sen har jag städat och bytt gardiner. Nu ligger jag i soffan och har sett "Så ska det låta" och ätit godis. Underbart!

Behövde verkligen en sån här kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0