Skor!

Jag har spanat på ett par skor sedan i somras. Eller modellen har jag spanat på i över ett år, men har tänkt att jag kommer aldrig att använda dem. Men sen i somras hittade jag samma modell men med ett helt underbart mönster. Men försökte kontrollera mig själv, de var dyra och jag skulle aldrig använda dem, de var för svåra att gå i. Men så för några dagar sen var jag in på Bianco. Och där stod de och bara tittade på mig - på rea och bara ett par kvar. I min storlek. Det var meningen att jag skulle köpa dem. Så jag gjorde det.

Blommönstrat sidentyg och silverstilettklack. Vad sägs om det?








Kommentarer
Postat av: sofia

Skitsnygga skor, riktiga Annaskor! Och fast jag inte vet vem någon av er ska föreställa i Harry P så är ni ju Smashing. Fast din frisyr påminner lite om Cruella Devil med ;)Puss påre!

2010-01-31 @ 20:56:21
URL: http://hundtandkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0