Nytt iksu-kort!

Iksu-kort - check!

Tog tag i övningarna som sjukgymnasten hade gett mig. Gick dock först runt som en förvirrad höna innan jag hittade hantlar. De har verkligen gjort om riktigt mycket, gymet är nästan fyra ggr så stort.

Sedan invigde jag min nyinköpta baddräkt. Klev ner i plurret och fick en smärre köldchock. Men det gick över rätt fort. Är så oerhört nöjd att jag orkade. Jag simmade ungefär tjugo minuter, men jag orkade det!! Nu är jag på gång igen!

Resultaten efter simningen: Två kallsupar, ett tappat plåster och förmodade värkande muskler i morgon!

Kändes lite konstigt, det är ju ett tag man klädde av sig inför folk. Inte för att någon kollar, det tror jag inte. Men ändå.
Efter simningen så hör jag någon börjar skämta när de pratar, och göra sig till. Det dröjer ett tag innan jag förstår att det faktiskt inte är på skämt, utan att det är två stycken japaner som pratar med varandra. Det lät roligt. Jag har inget emot det, absolut inte. Men det lät roligt. Tur att jag var ensam, det är så svårt att hålla sig för skratt när man är med någon annan.
Och så när jag tror att det är över, så kommer det en kvinna och sätter sig på bänken och tar upp sin telefon och börjar prata tyska: "Ja, das ist gut..."
Nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0