Luftslottet som sprängdes

Efter MÅNGA om och men tog oss jag och en kär vän äntligen iväg på bion och såg sista delen i millenium-serien. Sjukt bra serie. Jag tycker att de har lyckats rätt bra med att få fram det viktigaste ur böckerna också i filmerna. Så det var roligt. Dock satt jag och tänkte jaha, det här har de utelämnat, när kommer det där då o.s.v. Fördelen var dock att jag visste när det skulle hända otäcka saker så jag blev inte ihjälskrämd. Det var skönt.

Lite orutin hade jag dock. Drack cola. Så nu kommer jag väl inte att somna ikväll. Eller inatt kanske jag ska säga. Vi har föreläsning i morgon på förmiddagen, typ pengar förstör klimatet eller något sånt. Den är obligatorisk, men jag funderar på att strunta i den. Har ju ett giltigt skäl, orkar inte sitta så länge. Och upp och kuta en gång var tjugonde minut kanske inte är så uppskattat på en föreläsning?

Men apropå filmen - klart sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0