Helgen som var..

I fredags var jag hos Anna.. vi såg let´s dance och jag har skaffat mig två favoritpar. Jag brukar inte se let´s dance men nu har jag säkert fastnat i det. Favoriterna är iaf Mattias och Claudia. Mattias Andreasson från EMD och Claudia Galli från olika tv-program, hon kommer för alltid att vara Frida från Skilda världar för mig.

Sen spelade vi super mario. Vi måste ju börja ladda nu eftersom vi ska ha supermario-kväll med Emil och Fredrik. Då måste jag vara lite bättre än att göra av med fyra liv på en bana har jag planerat.
Så självklart gick jag från Anna med hes röst och några tårar färre.


I lördags hade jag en liten tillställning här, bara några stycken. Trevligt. Vi skulle ut sen, så vi åkte in till stan, stod i två olika köer i ungefär sammanlagt 45 minuter, sen åt vi på max och drog hem. Men jag är nöjd ändå, det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0