Friskförklarad

Har varit rätt dålig ett tag nu. Under sommaren har jag ju verkligen inte orkat något, efter sommaren har det mesta känts tungt.
Har egentligen inte velat göra något, allt känns jobbigt. Har inte orkat umgås med folk, utan vill mest bara vara för mig själv hemma i soffan. Orkade inte anstränga hjärnan nog mycket att umgås med sådana som jag inte kände väldigt nära.
Men nu har jag friskförklarat mig. Och det är så oerhört härligt. Nu vill jag hitta på massor med saker och umgås med folk som jag inte känner så nära.
Och det känns underbart. Jag orkar, både fysiskt och psykiskt. Visst, jag har en lång väg kvar, men jag friskförklarar mig själv nu!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Underbart att höra Anna! :)

Hoppas du får en skön helg!



P.s. jag laddar redan för en rejäl after work buffé... ;)

2010-01-22 @ 19:38:20
Postat av: sofia

Va härligt!! Välkommen tillbaka sköna du! Det är inte alla som får tillbaka livslustan i gråa januari, bara det är ju en eloge ;)

2010-01-22 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0