Bra start på helgen.

Den här dagen borde ha innehållit skola. Men innehöll en del annat.

Jag och Nina upptäckte att bilen hade frusit både igen och fast i marken. Hade ungefär 4 dm att krångla mig in i bilen på - max. Nina fick sitta bak. Vi köpte oss varsin häxhatt och for hem och såg Harry Potter. Vissa som känner mig påstår att jag är besatt. Alla får göra sin bedömning. Jag tycker bara att jag är ett fan. Jag och Nina har även planer på att styra upp en temafest - Harry Potter. Vore skoj.

Såg något avsnitt av The Big bang theory också. Tidigare har jag inte varit något större fan av den serien. Det tar jag absolut tillbaka nu, så sjukt bra det är! Går som inte ens att beskriva. Ni som inte sett det, gör det. Och ge det några avsnitt, det tar ett tag innan man fattar grejen. I alla fall gjorde det det för mig.

Som plan för morgondagen så ska jag ta bilen in till stan och ställa den i ett parkeringshus med motorvärmare och låta den stå där kanske till och med över natten, får se. Är ju bra om man har en upptinad bil när man ska besikta den. Vet inte om: "Du får krångla dig in genom förardörren om du ska kolla något inne i bilen, för de andra dörrarna går inte att öppna.. inte bagaget heller" går hem hos besiktningsmännen. Ska dra med Anna i år också, så vi kan charma lite. Och äta hotellfrukost efteråt.

Nu har lillasyster fallit till föga och kan tänka sig att spela Betapet med mig. Hon blev sur sist vi spelade eftersom jag vann. Säkert ingenting motför vad jag hade blivit, i vissa spel är jag världens sämsta förlorare.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofia

trevlig helg harry :)

2010-01-16 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0