Jag är så trött!!

Återigen.. jag borde verkligen gå och lägga mig.

Är sjukt trött, och jag måste gå upp halv sju i morgon bitti. Dessutom har jag modul (jobbig individuell teckenspråkslektion) i morgon och går till tio i fyra.

Men jag måste ju se sprinten. Måste ju se hur det går för Anna Olsson och Emil Jönsson.
Jag är den enda i min klass som tar ansvar för att se os, de andra kan man bara ruska på huvudet åt. På skämt alltså.

Så jag får väl helt enkelt vara ett vrak i morgon. Hoppas det inte är något bra os i morgon kväll, så jag kan gå och lägga sig i tid. Nej, dumt att säga, klart jag vill se en massa bra os.

Anja gjorde ett riktigt otäckt fall idag i störtloppet. Tydligen tur att hon ens kunde resa sig själv. Usch, det kan gå illa.

Nu ska jag masa mig i säng iaf.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0