Första gymträningen på sjukt länge!

I förrgår skulle jag på bodybalance. Jag skulle fara direkt från skolan så jag var peppad.
Nina ringde när jag mellanlandade i stan och frågade om vi skulle fika, hon var sällskapssjuk och behövde umgås lite. Jag var väl inte jätte svårövertalad så jag struntade i träningen så fikade vi och for och kollade på en tv åt mig och köpte träningskläder åt nina, och så gav vi oss ut i gymvärlden igår.
Så sjukt stort. Vi tränade lite olika, men kom fram till att jag ska boka tid så jag vet vad jag ska träna och hur jag ska göra. Gillar inte att folk glor heller. En del glor helt ogenerat, och fortsätter även om man upptäcker de. Konstigt.

Träningsvärk idag.

Nu måste jag springa till bussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0