Veckan som kommer!

Sista skolveckan innan jul startar i morgon. Och vilken vecka sen!

Måndag: Luciatåg i kyrkan + luciafika, lektion på eftermiddagen

Tisdag: Nu har jag glömt namnet, men någon 84-årig man ska komma och berätta om när han var med om andra världskriget. Föreläsning mellan halv nio och halv elva, frågestund mellan elva och tolv. Lektioner på eftermiddagen.

Onsdag: Våran klass håller i morgonsamlingen, julspel. Eftermiddagen spenderas i kyrkan sjungandes julsånger på teckenspråk (jag ska göra "Tomten jag vill ha en riktig jul") och fikandes i klassrummet.

Torsdag: Lektion på förmiddagen. Eftermiddagen spenderas i "Stallet" med teckencafé och julklappsbyte. Vi i teckenlängan ska köpa en julklapp som är skräp och en som är bra, max tjugo kronor för varje, sen byter vi på något sätt, jag vet inte riktigt hur, Stefan har säkert tänkt ut något. Jag har en riktigt rolig idé.

Fredag: Lektion till elva, sen i kyrkan mellan elva och tolv ungefär. Sen blir vi bjudna på julbord, och sen är det jullov!!

Jag gillar folkhögskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0