Mitt älsklingsbarnprogram när jag var liten

Sofias rubrik för dagen:

Jag sitter här och funderar. Vilket var mitt älsklingsbarnprogram när jag var liten?
Jag vet faktiskt inte. Jag ÄLSKAR ju allting som Astrid Lindgren har gjort, men det räknas väl inte riktigt som serier?

Konsulterade Nina också, vi pratade lite om vad som sändes när vi var små. Vi såg inte så mycket på tv, kom vi fram till. Nina sa att hon tyckte att "Simpor och grodfötter" var läskigt, men jag kommer faktiskt inte alls ihåg det, så det gjorde tydligen inte så stort intryck.

Lite tråkigt inlägg inser jag. Kan leverera några barnprogram jag såg, men jag vet inte vilket som var mitt favoritprogram. Jag har mest gillat Astrid Lindgrens, alltifrån de små sagorna som "Inga rövare finns i skogen" till "Jul i bullerbyn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0