Mina föräldrar

Sofias rubrik för dagen.

Jag älskar mina föräldrar!

Jag är helt övertygad om att det är väldigt ovanligt att ha den fina och härliga relationen som jag har med mina föräldrar. Till de kan jag vända mig till om allt. De ställer alltid upp. Vi har roligt tillsammans. Och vi uppskattar varandra.

När jag var magsjuk en gång och mådde riktigt dåligt så kom pappa ner till mig. Han var lite rädd och hade köpt handsprit och funderat på plasthandskar, lite lustigt, men han kom!
Det är en självklarhet, och har även hänt när jag mått riktigt dåligt psykiskt, att jag blivit hämtad av pappa.
Han är underbar!

Mamma och jag pratar varje dag. Om vad som händer, hur vi mår. Vi har som blivit mer vänner än mamma och dotter. På ett mamma och dotter-sätt ändå.

Pappa och mamma fyllde år nyss. Pappa sista november, mamma första december. Jag ringde och sjöng för dem båda, och de ska komma och hälsa på mig och Nina i helgen! Mys!
Vi ska och köpa presenter i morgon jag och Nina, och så ska vi laga någon god mat åt dem.

Ska försöka baka bullar också, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0