Peppar peppar, ta i trä!

Jag börjar faktiskt känna mig lite piggare!
I morse när jag vaknade hade jag ont i käkarna, men det börjar lugna ner sig.
Igår mådde jag illa och kunde inte vara uppe, och önskade att någon skulle byta huvud med mig. (För att jag har ont i det, inte för att jag är dum, som någon av mina kära vänner försökte vara kvick och säga.) Så är det inte idag.
Så det går nog åt rätt håll iaf. Men det är ju tre dygn sedan jag började med antibiotikan, så det hjälper väl. Injicerade en dusch med antikroppar igår kväll också, kanske också hjälper till.
Spelar egentligen ingen roll. Det som spelar roll är att jag känner mig friskare!
Så jag gör ett försök med skola i morgon! Håll en tumme att jag orkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0