Nu är det dags!

Nu ska jag börja använda den här igen!
Dags att börja skriva!

Hela sommaren har gått utan att jag har skrivit alls. Jag har haft en riktigt härlig sommar!
Började med att vara ledig nästan en hel månad, skönt! Var hemma hos mamma och pappa en vecka innan jag jobbade, och så första veckan jag arbetade i Luleå. Länge sen jag jobbade och hade en liten startsträcka, men sen var det roligt.

Efter första arbetsveckan for jag ner till Umeå igen, på måndagen. Torsdag ner till Stockholm, lördag upp till Segersta för bröllopsfest och söndag nattåg till Luleå. Många mil på få dagar. Men mysigt.

Jag ska alltid åka nattåg så fort jag ska någonstans i framtiden! Helt underbart mysigt. Sovvagn, härligt. Jag var sjukt trött när jag klev på tåget klockan nio, och var säker på att jag säkert skulle få dela kupé med några som skulle vara uppe till tre på natten eller något. Men när jag klev in i kupén så låg en av de redan och sov. Underbart!

Sen jobbade jag en vecka till i Luleå, och idag har jag jobbat min sista dag av två veckor här i Umeå.
Så det har varit en härlig blandning i sommar av ledighet, jobb, sol, regn, resa, vänner, fest och tåg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0