Läxa

Vi har fått läxa.
I svenska ska vi berätta om en positiv och en negativ sak från sommaren och använda fem ord man inte brukar använda. Det är nog inga problem, blir bara att snickra ihop något. Får väl prata om hur dumma folk är, kunder alltså, det får väl bli det negativa. Det positiva blir lätt att åka nattåg. Inte så att det var det värsta och det bästa på hela sommaren, men det är två saker som är roliga att berätta om.

Så till det som känns lite problematiskt. På tisdag ska vi ha en redovisning på 5-10 minuter om ett intresse på teckenspråk. Två problem har jag. Jag har inte tecknat på hela sommaren och har varit sjuk hela veckan så jag har verkligen inte kommit igång med teckenspråket alls. Det är det första problemet. Det andra problemet är att jag inte har något intresse. Det är så pinsamt, men jag har verkligen inte det. Hur ska jag lösa det? Jag vet inte. Jag måste skaffa mig ett intresse. Verkligen!

Ska ta tag i det i morgon!

Om det är någon som har ett superbra förslag på vad jag ska redovisa om så tar jag hemskt gärna emot dem!

Kommentarer
Postat av: Anna Ögren

Jag har precis samma problem! Har inte heller något intresse att berätta om :S

2010-08-21 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0