Amanda sär, Ebba 414 år

Idag har jag varit och vaccinerat mig.
Nina erbjöd sig att följa med, så vid ett tuffade vi iväg. Självklart hade sköterskorna möte, så vi fick vänta en timme. Vi var modiga och vågade oss ner i bunkrarna för att hitta till centralhallen och fika.

Sen kom vi tillbaka och jag fyllde i några papper och så satte vi oss i väntrummet och filosoferade. Nina petar lite i mig efter en stund och pekar på några teckningar som hänger på väggen:

Nina: "Ser du där, den där teckningen?"

Jag: "Ja"

Nina: "Där det står Amanda 5 år, jag tyckte det stod Amanda sär"

Jag: "Hahaha" (alldeles för högt för att vara i ett väntrum på infektionsmottagningen)

När vi fortsatte kolla på teckningarna så var det en annan flicka som hade ritat en teckning bredvid, där det stod Ebba, 414 år. Skulle gärna vilja ha en förklaring till det. Glömt bort att hon redan hade skrivit sin fyra?

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe gullisar

2009-09-08 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0