Man ska inte kasta glas i stenhus..

Innan ni nu skrattar åt mig för att jag har missuppfattat uttrycket - jag vet att det egentligen säger: "Man ska inte kasta sten i glashus". Men allvarligt - är det någon större skillnad? Glas som glas går ju sönder liksom. Man drabbas ju själv hur som.

Så varför tog jag upp det här egentligen?
Jo, jag kom på mig själv med att jag borde sopa utanför min egen dörr innan jag skyller på andra. Har nämligen kikat på mina sex bloggar som jag alltid har koll på. Och tycker att det är väldigt dålig uppdatering på dem. Tills jag kom på att jag är precis lika dålig.

En annan sak jag har kommit på är att jag skriver mkt om mitt sjukdomstillstånd, eller vad man ska kalla det. Tyvärr är det det som tar upp stor del av mina tankar och min tid, men jag försöker skriva om "normala" saker också.

Jag och Anna ska kolla upp i morgon på iksu spa om de har några massagetider. Egentligen så har jag inte pengar till det, men jag har verkligen velat och behövt göra det väldigt länge, så om det finns tider tänker jag göra det iaf! Det mysigaste vore att köra hela kitet med spa och allt. Bubbla och basta och få massage och äta ngt gott sen. Men det skulle nog dra iväg rätt mkt med pengar. Man får unna sig små saker iaf!

Har fått kärt besök idag, har inte träffat personen ifråga sen innan sommaren, och när vi skulle reda ut hur länge sen det var han hälsade på mig så kom vi fram till att det var förra sommaren! Fick ett nytt talesätt och fick häva ur mig lite tankar och så. Fick lite omtanke också, så det var ett bra besök.

Har träningsvärk dock sen igår. Jag städade mitt badrum. Har träningsvärk i låren. Jag är så fruktansvärt tärd efter allt det här. Skulle gå till affären och handla mjöl idag. Jag kom halvvägs, sen fick jag vända. Jag orkade inte, det kändes som att jag hade sprungit maraton.

Vet inte hur jag ska avsluta det här inlägget, verkar bara fortsätta och fortsätta. =)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0