Lov!!

Jag har höstlov!

Länge sen jag hade det. Har inte ens något speciellt att göra. Ska fortsätta att teckna och så, det krävde våran lärare med ett leende på läpparna. Men så skönt.

Behövde det också, veckan har varit rätt tung. Inte egentligen i skolan, men mkt med sjukhus och spruta och sånt. Har spänt mig för att jag inte riktigt har vetat vad som ska hända osv.

Ska komma igång med lite promenader. Och så se till att städa ordentligt och inte bara det nödvändigaste. Städa vinden och skrubba badrummet. Inte jätteupphetsande kanske men med lite musik och tanken på att det kommer att bli fräscht hemma så går det nog som smort.

Är ju så tråkigt att lägga en helg på tråkiga saker. Men nu har jag ju två helger och en hel vecka på mig att städa, plugga, läsa, slöa m.m.

Kanske inte så roligt att läsa det här inlägget, men jag måste bara få sjunga ut min lovglädje!

Och i morgon ska jag och Oskar till Robert på lite sällskap och middag. Utmärkt start på lovet.

Idol ikväll också. Jag ska ensam ligga i soffan och äta lite godis och njuta av att vara själv. Hoppas att det blir bra. Och hoppas hoppas hoppas att Niklas åker ut. Han är ju inte ens bra!

Hoppas att ni får en kanonhelg, för det tänker jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0