Jag skäms..

Jag har varit oförlåtligt dålig på att uppdatera bloggen. Tror till och med att jag har glömt bort den, skandal.
Har varit hemma i luleå, jag skyller på det.

Jag funderar på om jag har gjort rätt val idag. Jag ställde klockan på 06.20 för att jag tänkte ta bussen för att det är så kallt. Att det skulle vara halt. Men när jag klädde på mig och gick ut så kändes det inte halt. Gled på vägen, eller försökte iaf. Till slut bestämde jag mig för att ta bilen iaf, trots sommardäcken. Så nu sitter jag här uppe i soffan. Hoppas att jag inte glider av vägen bara sen.

Jag hade visst inget att säga.. så jag hade kunnat låta bli att skriva tydligen..



Dagens man: Paul Haukka

Kommentarer
Postat av: Martina

Nu börjar man ju bli orolig... gled du av? :O

2009-10-07 @ 22:09:02
Postat av: Anna

Nej, det gick bra!

Nu har jag bytt till vinterdäck också =)

2009-10-08 @ 07:21:19
URL: http://sagoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0