Harry, Dobby och Hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn

God morgon!

I går var jag på skolan när Nina ringde och levererade den fantastiska nyheten att hon hade den nya harry-filmen på datorn. Fantastiskt sa jag, och lovade att ta med spenatpaj och hälsa på.

Var på skolan mellan 8.30 och 16 igår. Så sjukt duktigt av mig! Och då slapp jag plugga när jag kom hem, det var skönt.

Så jag kom hem, gjorde mat och for till Nina. Var lite ivrig, så pajen blev lite degig men Nina är inte så kräsen. Filmen var lika bra som de två gångerna jag redan sett den. Och så invigde vi Carro i den filmen också. Höll på att kalla henne Harry, så inne var jag i det hela.

Hon sa att jag fick göra det om det kändes bra. Och så tyckte jag att det vore sjukligt kul att döpa Nina till en annan karaktär i Harry Potter. Nämligen Hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Nina kom fram till att då skulle jag få kallas Dobby. Inte mig emot.

Ibland funderar även jag på hur det egentligen står till med min mentala hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0