Har så tråkigt!!

Vill prata med någon på msn.. men ingen är där.. antingen sover folk eller så har de helt enkelt ett liv..

Jag har haft superbesök ikväll också!
Tacos, idol, godis och nya musiktips.. och så prat såklart.. skönt med vänner man känner sen långt tillbaka.. man kan bara ta det lugnt och prata om vad som helst..
gamla minnen, som när ngn (min gäst faktiskt) stoppade en gammal femtioöring i godisautomaten på skolan i gymnasiet och automaten fick spratt och visade att man kunde plocka ut godsaker för 1800.. och då var klockan typ sex på kvällen, så det var ju knappt ngn i skolan..
eller om vår gamla lärare som gick i pension när vi tog studenten.. många gamla minnen...
men även roliga saker, allvarliga saker.. en bra kväll helt enkelt!

Jag har verkligen vänt på dygnet nu.. klockan är halv två och jag har inte borstat tänderna än..
Nej, jag kanske skulle ta och göra det.. plocka fram en torey hayden-bok (BOKTIPS!!) och lägga mig i sängen och läsa en stund..

God natt allihop!

Kommentarer
Postat av: soia

2009-10-31 @ 13:58:36
Postat av: sofia

Åh, Torey! Har hon släppt någon ny på sistone?

Förresten, när jag läste ditt senaste inlägg blev jag så himla glad, det kändes som du! Den Anna jag lärde känna, du och utan skitsjukdomar. Inte för att du inte får vara sjuk eller för att jag gillar dej mindre för det, absolut inte! Men det kändes som du mådde lite bättre och var glad. Hmm nu har jag trasslat in mej :)Hoppas du förstår lite vad jag menar iaf. Gillar dej ja! Kraam

2009-10-31 @ 14:02:33
URL: http://hundtandkram.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt, jag tror inte det, jag kör en repris av alla böckerna, kommer inte riktigt ihåg hur de slutar =)

Längtar efter dig! Kram

2009-11-07 @ 11:52:09
URL: http://sagoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0