Systra mi!

Sitter hos lillasyster och bloggar. Mysigt värre, ska bli bjuden på korvgryta och spaghetti. Sen har vi firrat efterrätt också dagen till ära. Får se om det blir någon Harry Potter film, eller om jag styr kosan hemåt efter middagen och ser mannen som talar med hundar. Är svårt att missa en så bra serie. Om det är någon som behöver ett tv-program att fördriva eftermiddagen med så rekommenderar jag starkt "Mannen som talar med hundar". 15.35 på tv4+ varje eftermiddag.

I morgon ska jag ta tag i skolan igen. Ååå, vad jag längtar efter jullov. Behöver verkligen det just nu. Det är roligt med teckenspråk, verkligen, men det ska bli så skönt med jullov. Och jag längtar efter julen. Snart får man julpynta. Köpte julgardiner och julbonad när jag var hem till Luleå. Två panelpar, ett rött och ett svart från dollar store. 50 kronor styck - helt sjukt billigt!!! Ett tygstycke från åhlens, grå och svartrutigt med tomtar på, ska lägga upp bilder sen tror jag tom. Slå på stort.

Har även börjat fundera på vad jag ska hitta på på nyår. Alltid ett mörker, jag hatar nyår egentligen. Så överskattat. Men jag är sugen på att klä upp mig lite, och äta gott. Går dåligt ihop med att jag inte är sugen på att orka med överdrivet social förmåga. Så vi får se hur jag ska lösa det. Det blir nog bra.

Nu ska jag se vad syster har för sig, hörde nyss kommentaren: "Hojja lök, alltså"

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0