Snart styr jag kosan hemåt!!

Pappa ska hämta mig på fredag, han ska ändå till Skellefteå. Jag tror att han ser framemot att komma och hälsa på mig.

Pappa: "Jag åker klockan åtta på torsdag. Så stannar jag i Skellefteå och sen till Umeå. När slutar du på torsdag?"

Jag: "Fyra.."

Pappa: "
Hmm.. då kanske jag åker till Nina och är med henne. Så kanske vi kan äta middag tillsammans sen. Sen på fredag så kan jag skjutsa dig till skolan så slipper du köra i mörkret."

Jag:"
Det går bra, jag kan köra, jag slutar kvart i tolv."

Pappa: "
Ja, och så kan vi vila ett tag innan vi far. Och kanske äter en bit. Eller så kan vi äta i Skellefteå. Du får bestämma."

Han är som söt pappa. Jag ser också framemot att pappa ska hälsa på mig. Det blir mysigt. Och så tillbringa helgen i Luleå ser jag också framemot! Verkligen!

Nu ska jag ge skolan ett försök. Tänkte höra om jag får ta andra sprutan av vaccinet också idag. Hoppas att de ringer om gammaglobulinbehandlingen. Dagens planer alltså.

Ikväll ska jag och Anna laga pizzasoppa. Mums. Köttfärs, spaghetti, buljong, krossade tomater, lök, oatly, oregano, salt, peppar.


Kommentarer
Postat av: Martina

Synd att det är just i helgen du ska till Luleå, men ha det så bra och mysigt! Vi får ses en annan gång! :)

2009-11-12 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0