Gammaglobulinbehandling

Nu äntligen har sjuksystern som har hand om mig ringt. Läkaren som skulle ordinera dos åt mig åkte till Tanzania eller nåt sånt där land och var borta typ tre veckor, men nu har det tydligen löst sig.
Ska få börja med behandlingen på måndag! Känns otroligt skönt, men ska försöka att inte ha för höga förhoppningar ändå.
Känner mig fortfarande så himla skör, både i kropp och själ. Och det måste jag jobba med på många sätt, inte bara genom att pumpa in antikroppar i blodet. Men det är ju ett stort steg i rätt riktning.

Så jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Martina

Kul att höra Anna! Lycka lycka lycka till med behandlingen nu! Kraaam!

2009-11-22 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0