Vilken härlig dag!

Behövde komma ut fort från lägenheten idag, och jag och Linda hade bestämt oss för att göra en favorit i repris idag och sitta utanför ub och sola/plugga/läsa/prata. Jättemysigt. Jag kom till skolan vid 12, och satte mig först vid muren vid några maskrosor tills jag fick en spindel i håret/bröstet och såg två humlor komma emot mig på maskrosor.
Då flyttade jag ut på gräset närmare dammen (som Linda envisas med att ibland kalla för sjö, som tydligen verkar ha en bra förklaring ;) ).
Men då tyckte jag att det blåste för mycket, så jag flyttade upp till väggen där vi satt igår. På gruset. Inte det bästa eller skönaste underlaget, men det är  ju så härligt i solen!

Iaf kom Linda sen och så satt vi och hängde, sen blev jag hungrig och skulle äta. Sprang fram och tillbaka till fiket, till affären, fyllde på vattenflaskan, köpte en cola osv.

Men en riktigt skön dag hur som helst. Inga krav liksom, bara satt där och solade och hade det skönt. Avslutade med en isglass på väg hem, jag och Linda. Nu får det väl ta och bli sommar va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0