Utmanad!

1. Hur många resväskor äger du?

En, en brun och rosa som det står någonting på, just nu kommer jag inte ihåg.


2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Definitivt inte, jag är väl något  av en linslus =)


3. Har någon någonsin kallat dig lat?

Hmm... jo, säkert!


4. När var senast någon stötte på dig?

Igår =)


5. Vad åt du till middag senast?

Jag och Linda grillade denniskorv och åt potatissallad igår. Mums!!


6. Använder du huvtröjor?

Nix pix, inte min grej


7. Vem var den senaste som ringde dig?

Anna. Fast det var från Ullis telefon, så jag vet inte riktigt hur man ska se det.


8.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Berg- och dalbana helt klart. Men jag älskar att vara på nöjesfält, blir som ett litet barn igen. Fast det blir jag ju ganska ofta, man har väl barnasinnet kvar.


9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Köpcentrum.. vad är det då? Närmaste affären är Berghem. Men närmsta köpcentrum är väl kanske Mariehem, om det räknas??


10. Hur många syskon har du?

En underbar älskad lillasyster!!


11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Har inget köksbord


12. Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop!


13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja, fast jag tror inte att jag kommer att göra det. En liten blomranka på vristen som slutar i en blomma på foten där jag ska skriva namnen på mina barn (om jag får några =) ). Men jag kommer nog inte att göra någon.


14. Vad har du med dig in på bion?

Popcorn och en coca cola light, kanske en liten godis också


15. Gillar du att flyga?

Sådär. Går rätt bra om jag inte är ensam. Är ju rätt mysigt och så. Men jag har  lite cellskräck, så om jag sitter inträngd mot fönstret och tittar upp på resten av flyget så får jag liiite panikkänslor. Men det är bara att tränga tillbaka med en bok eller så!


16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Njae.. inte just nu, men jag borde!


17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?

26, åren bara rinner iväg!


18. Tycker du om att krama folk?

Ja, jag älskar kramar!!!


19. Vad är du allergisk mot?

Vad är jag inte allergisk mot? Mjölk, ägg, fisk, soya, mandel, lakrits, pälsdjur, gräspollen, gråbo, sälg.. och har säkert glömt något nu =)


20. Gillar du din boendesituation?
Ja o ja, min lägenhet är den bästa! Det enda jag saknar är söderläge. Vore underbart att få sola när jag kommer hem från jobbet och kunna ha blommor som överlever och blir fina eftersom de får sol.

Kommentarer
Postat av: Linda

bra gjort där ! ;)

2009-05-17 @ 23:10:11
URL: http://gregorgeous.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! ;)

2009-05-25 @ 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0