Underbart väder!

Det är ju helt fantastiskt ute. Och igår var det också helt underbart.

Jag har bott i Umeå i sex år men aldrig satt min fot på mariehemsängarna under brännbollscupen. Ni vet, den enormt stora cupen där det är flera tusen människor som spelar brännboll (det är en del drickande också, polisen cirkulerar med helikopter, sätter in extra resurser och hade omhändertagit 30 stycken natten till lördag). Men iaf. Jättejätteroligt.

Att se alla lag kämpa (en del var dock så övertaggade att det inte ens var roligt), och alla utklädnader var kul. Och jag gillar själva grejen att kunna sitta och njuta av solen och lyssna på vad folk säger, jag gillar att smyglyssna =) Och att alla människor är så engagerade! Nu verkar jag vara i extas över allt detta. Men det är jag inte. Det har bara varit väldigt trevligt och roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0