Sista gången...

Idag var det slutet på räddningen av tråktisdagarna. Ni som läser den här bloggen vet att tråktisdag är den värsta av alla veckodagarna! Det enda som har muntrat upp mina tisdagar på senaste tiden är min teckenspråkskurs! Så roligt, lärorikt och utmanande. Har verkligen behövt någonting att utmana mina hjärnceller med.

Och så var det då dags för sista gången. Idag. Jättetrist. Verkligen en rolig lektion, med meningar och en massa sånt. Men tråkigt att behöva sluta med teckenspråket. Jag vill verkligen fortsätta, och riktigt lära mig prata, inte bara fundera en stund för att komma på ett ord.

Tråkigt. Men kanske finns det någon möjlighet för mig att få fortsätta, man vet ju aldrig. Större saker har ju hänt liksom.

Det var dagens uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Linda

men hallå du polar ju med läraren???:P

2009-05-13 @ 22:15:29
URL: http://gregorgeous.blogg.se/
Postat av: Linda

bara klistra in och byt ut mina svar! do it!

2009-05-15 @ 18:19:38
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0