Fundering..

Funderar lite av och till på det här.. Det här är min åsikt: Ok om någon säger upp vänskapen med mig, det känner säkert den personen en anledning att göra. Men jag tycker att jag har rätt att få reda på varför.
För jag tycker själv inte att det är några enorma fel med mig, och jag tycker att jag oftast behandlar mina vänner bra! Om jag nu inte skulle råka göra något omedvetet.
Och när detta då händer, att personen som inte längre vill umgås med mig inte säger varför, så börjar jag automatiskt att fundera i banor om att det är något som är fel på mig. Något som jag gör som sårar människor. Typ. Och det gnager lite, även fast jag försöker att inte hänga upp mig på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0