Då var det dags igen...

Att jag då aldrig kan få vara frisk som normala människor! Nu har jag även övergått från normala sjukdomar som typ halsfluss eller förkylning eller något sånt, till knäppa saker. Typ stuka foten, det är ju inte normalt!

Och nu då.. vaknade igår natt av att jag hade ont i sidan. Tänkte att det bara var att jag hade legat konstigt eller så. På morgonen var det helt fruktansvärt ont. Hela vänstra sidan, speciellt vid bröstkorgen, bara krampade. AAAAJJ!!!
Dessutom rosslade det när jag andades. Ett tag där var jag rädd att jag skulle få en hjärtinfarkt, men den tanken var dum insåg jag.

Hade ont hela dagen igår och inatt, så jag blev ju som tvungen att gå till läkaren. Jag fick göra ett EKG, hemska tanke att det skulle vara något med hjärtat, och sen fick jag komma in till läkaren. Han lyssnade och klämde och kände och sen sa han iaf att det inte var något fel på mina lungor. Det var revbenen. De hade kommit ikläm eller något sånt. Har typ någon revbensinflammation eller sånt. Normalt. Inte. Rosslet beror på min hosta. Bronkitinflammation. Normalt. Ja, ganska, tydligen.

Det blir tydligen aldrig något slut på dessa krämpor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0