Annabesök, slingor och da vinci koden???

Nu är Anna här. Som vanligt.
Och det är trevligt och mysigt. Som vanligt.
Vi ska äta lite mat (kryddkorv och pommes, mums!), se Grey´s anatomy och så ska Anna göra slingor på mig! =) Och så hoppas jag på att få Anna att se Da vinci koden, så att vi kan se "Änglar och demoner" på bio sen. 

Det var rätt roligt när vi pratade om att se film nyss, jag och Anna.

Jag: "Vi borde fara och hyra en film"
Anna: "Det är lätt att vara efterklok"
Jag: "Vi som har tänkt ha filmkväll!"
Anna: "Man kan ju... "
Så såg hon att jag anade vad hon skulle säga..
Anna: "Vad ska jag säga?"
Jag: "Att vi kan hyra film på hemmakväll och se film hemma hos dig"
Nog hade jag rätt alltid! =) På pricken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0