Söndag

Idag verkar bli en skön dag för mig. Ska bara städa, diska, stryka och träna. Laga mat. Såna saker som kan låta dryga att göra. Men idag kan jag tycka att det är ganska avkopplande, hur nu det kan komma sig =) Vara ensam en dag, och verkligen inte anstränga mig. Bara göra saker jag vill göra. Skönt. Hade en avkopplande morgon också. Vaknade utan klocka, låg i soffan, läste en stund, åt lite frukost och såg på skidor.

Just ja, apropå dansen igår. Det var sjukt roligt. Dock måste jag nog gå typ tre ggr till innan jag klarar av att hänga med. Och vissa saker får jag ju räkna med att inte fixa =) Men roligt var det!

Kommentarer
Postat av: Linda

vaknade utan klocka? GRATTIS- nu är jag tillbaka på gregge bloggen!!

2009-03-06 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0