Resignation

Nu har jag resignerat, som jag skrev till min kära kollega i ett sms. Jag kan inte jobba den här veckan. Ville verkligen, och har provat och peppat mig själv. Men det går inte. Skulle inte klara av att sitta ordentligt på golvet. Inte ta mig fram nog fort för att stoppa något barn från att slå någon, eller än viktigare, om jag ser att någon håller på att ramla eller dylikt. Plus att jag skulle ha ont. Nästa vecka kommer jag säkert också att ha ont, men förhoppningsvis så pass mycket mindre att jag inte behöver tänka på det så mkt.

Linda var här igår. Vi är så pepp på hemavan båda två, det är helt sjukt. Och så peppar vi varandra också, det blir helt exalterat så fort vi börjar prata om det. Och vi är likadana när det gäller listor också. Det är faktiskt det bästa som finns! Viktigt!! Så nu ska vi göra listor på vad som ska med, och vad vi ska ta med oss för mat och så. Ska låna mamma och pappas kylbag som går på el nämligen. Det är riktigt bra, eftersom jag är allergisk, då kan jag ta med det viktigaste. Hihi, vad roligt det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0