Men peppar peppar!!!

Jag var rånöjd att jag hade klarat av hela dagen utan panodil och knappt haltat ngt. Så jag provade min snowboardsko. Fick ner foten och allt, det gick ju bra. Men när jag tog av den - ajajaj..
Nu har jag rätt så ont ändå, men jag ligger och kör lite fotgymnastik

Lustigt ändå med barn.. De flesta brukar ju bara äta snö i smyg. Den här pojken tar av sig vantarna och börjar argumentera för att få börja äta snö, 1:10 år. Sjukt roligt =)

Har suttit och repeterat lite teckenspråk, det är roligt. Men man känner sig lite argsint. När man ska fråga något så ska man ju nämligen sänka ögonbrynen, som man gör när man blir lite arg i svenskan. Siffror, frågeord, och småsamtal har vi börjat lära oss. Anna är en bra lärare! =) Försöker fjäska lite, gav henne en reflex nu på lektionen, hehe..

Funderar lite över lördagen. Vi ska ju ut, några stycken från jobbet. Råtaggad var jag, men det är ju så trist nu när jag inte vet om jag kommer att klara av att dansa. Har gått upp och ned, var helt inställd på att fara ut ändå tidigare idag. Men så pratade jag med mamma och hon nämnde en aspekt som jag inte har tänkt på och som säkert kommer att hända. Tänk om någon trampar på mig. Ajajaj.

Imorgon slutar jag ett! Jippi! Dock öppnar jag, så jag måste kliva upp typ halv sex. Inte lika mkt jippi. Och jag har sovit middag, orutin, men orkade verkligen inte hålla mig vaken. Måste sluta upp med dumheterna att sova middag och äta sen middag. Inte bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0