Melodifestivalen

Vet inte ens om jag ids kommentera vad som hände igår.
Hon var ju segertippad i någon tidning, men inte av mig iaf. Tycker inte att hon framför en "melodifestivallåt". Ingen som jag kan stå för, om jag nu riktigt mycket ska engagera mig.

Det hade varit roligt om EMD hade vunnit, just för att deras karriär har gått spikrakt uppåt. Vore lite som en knäpp på alla rutinerade som varit med länge. Ironiskt.

Vore också roligt om af Ugglas hade vunnit. Just för att hennes låt är en som man älskar eller hatar. Jag gillade den inte från början. Men jag har kommit på att om man blundar så är det en väldigt behaglig låt som berör. Hade hellre skickat henne till Moskva (visst är det där de ska vara?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0