Längtan!!

Jag längtar efter att fara till Hemavan/Tärna!
Fruktansvärt mycket!
I morgon ska Linda iaf komma och dela min längtan och äta svampsoppa med mig, det blir trevligt. Har en liten överraskning till henne också, men den kan jag ju inte skriva här. För hon är ju en av de få som läser min blogg. Får skriva i efterhand.

Någonting annat jag längtar efter är min familj. Jag fick mersmak när jag var hem sist. Ska åka hem på fredag! Myspys!
Dock slutar jag klockan 17, så det blir en sen hemfärd, blir väl 18.15 bussen. Hemma i Luleå 22.25. Sent. Men värt det iaf =). Ibland önskar jag att jag bodde i Luleå, när jag längtar efter mamma, pappa och Nina nog mycket. Men jag tror inte att jag skulle vara nöjd så länge, trivs ju så bra här i Umeå, och har ju mitt jobb och allt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0