En dålig vana?

Hahahaha! Så roligt.

När man ska skriva sin rubrik och börjar på de första bokstäverna så kommer det upp exempel, rubriker som jag har skrivit förut. Och när jag nu skulle skriva en rubrik om hur dålig jag är på att blogga, och hinner skriva "fy", så kommer följande rubrik förslag upp: "fy vad jag har blivit dålig på att blogga". Det säger en del om hur det går för mig nu. Är bra på att läsa andras bloggar. Sämre på att skriva själv.

Har varit hemma i helgen. Sjukt mysigt. Och lite stressigt. Har hjälpt mamma och pappa att flytta till en lägenhet i Karlsvik. För er som inte bor eller kommer från Luleå så är det ett litet område precis utanför Luleå. Liten lugn plats nära en camping, utan egen affär. Väldigt fridfullt.
Kände mig hemma där, kommer att bli härligt att komma dit när man hälsar på mamma och pappa i Luleå. Vill fara tillbaka på en gång känns det som, funderar på att fara om två veckor igen. Men det beror lite på. Pengasituation och så. Brukar ju inte vara strålande helgen innan löning. Det var tider när man var två som delade på internet och en hyra på 3500 i månaden. Nu har jag 3700 i hyra. Plus alla andra tråkiga utgifter.

Har varit några höjdpunkter under helgen. Syster har kommit med lite roliga saker. Innan jag kom fick jag ett mms med en bild på mamma och pappa, när de tapetserar. Med texten: "Fru organisatör och herr hets". Det är ungefär så det brukar bli när mamma och pappa ska utföra renoveringsarbete tillsammans. Roligt ibland, men oftast inte så roligt. =)

En annan rolig sak var när vi lastade av släpet alla småsaker som man har kvar till sist, typ stolar och småpryttlar och sånt. Vi sprang uppför trappan allihop och tillslut började Nina nynna på melodin till Sunes sommar. Ni vet, när de lastar in allt möjligt och omöjligt i husvagnen. Så sjukt kul! Det var verkligen den känslan man fick!


Kommentarer
Postat av: Linda

bra liknelse! dålig uppdatering ;) för jag har ju verkligen rätt att klaga?

2009-03-08 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0