Fullbokat tåg!

Skulle snoka omkring lite, och se när jag kan åka hem på söndag. Var inte så sugen på att ta 13.50 bussen, som jag brukar ta. Vill vara hemma lite längre. Så jag går in på ltnbd.se och kikar lite på tidtabeller. Går in på connex, eller veolias, hemsida och klickar omkring lite. Blir överlycklig när jag ser att det går ett normalt tåg på söndag eftermiddag, utan byten och runt 4 timmar skulle det ta, snabbare än buss iaf. Så jag tänker att jag ska passa på att boka redan nu, eftersom tågen på söndagar brukar ha en tendens att bli fulla fort. Och har man sett: Tåget var redan fullbokat!
Detta kom nämligen upp, när jag försökte boka. På alla typer av platser:

OBS! Vald plats/platstyp är slut, eller så är tåget fullbokat. (30028)
Vid frågor kontakta kundtjänst på 0771-26 00 00.

Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Linda

mmm jag hade samma problem. men visst är det väl sj som kör tågen?

2009-03-16 @ 23:26:20
Postat av: Anna

Jag vet faktiskt inte vem som kör de tågen. Men man kommer då in på ett tåg när man söker på veolias hemsida...

2009-03-17 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0