Fredag den 13:e

Jag har aldrig varit vidskeplig. Är inte det än men det som hände igår är lite ironiskt med tanke på det hela.

Jag, Anna, Ullis, Fredrik, Emil och Daniel var på fortet igår. Som fångarna på fortet med olika celler, som man ska klura ut vad man ska göra och göra det på tid. Jätteroligt var det, ända tills.....
Vi var i en cell som hette cliffhanger. På golvet var det lister så att det blev som olika rutor på golvet. Där fick man inte gå, utan man skulle klättra på väggen på olika fästen som satt där. Vi skulle ut ur cellen och taktiksnacka och räkna lite. Så jag hoppade bara ner från ett sånt där fäste, det spelade ju ingen roll att jag hamnade på golvet. Dock hamnade jag snett med foten, på en planka. Ajajajajaj!!!!!

Nu är min fot dubbelt så stor och jag ligger med den i högläge. Om jag stödjer ens lite på foten känns det som att den går isär. AJ!

Drygt, jag blir så arg på mig själv, kunde jag inte ha låtit bli att vara så klantig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0