Förlorad dosa

Jag har gjort det igen. Tappat bort något. Den här gången är det min internetdosa. Så det är lite svårt att betala räkningar. Måste dra till banken i morgon och försöka lösa det. Ska leta lite mera här hemma först. Fast igår när jag skulle kolla under soffan om den var där fick jag en smärre allergichock och höll på att hosta ihjäl mig. Så det blir nog en kombination av att städa och leta.

Idag vaknade jag med en SJUKLIG smärta på utsidan av foten. Som att någon satt och körde en blåslampa där. Brände ordentligt kan jag tala om! Tänkte att nu får jag sona mitt straff eftersom jag var ut igår. Men ta det lugnt Linda. Jag har räknat ut nu att jag hade lindat bandaget för hårt. För nu när jag har tagit av det, så försvann det på en gång. Längtar till nästa helg! Kommer ha ont, men det får det vara värt!!!

Den här helgen har gått alldeles för snabbt tycker jag!! Skulle hemskt gärna vara ledig en dag till! Gärna med fint väder också, så man kan grilla! Det måste dock vara fint väder nästa helg när vi ska åka i Hemavan, och för det offrar jag gärna en hel vecka här med fint väder. Om jag måste välja alltså.

Nu ska jag ta tag i saker och ting!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

aj aj rätt vad det är kke du får amputera istället ;D

2009-03-29 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0